torsdag 29 mars 2012

-> Sova -> Skola -> Älsklingens (L)

Yah, jag gillar rubriken. Speciellt det där sista ordet :')
Mamma och jag bestämde ikväll, att jag tar med allt som jag ska ha till Kimo imorgon, till skolan i en liten väska eller någonting. Också fick jag pengar av henne till bussen. Så jag stannar i skolan en stund efter att vi har slutat, eller så far jag på Café med Amanda. Bussen åker från torget 15.30. Och vi slutar 14.20 :)
Så jag har en timme över. Om jag skulle vara smart, så skulle jag lämna mina grejjor hemma, komma hem med taxin och sen skulle jag ha min bror att köra in mig till stan. Men lika bra att jag tar med mig allt på en gång. Så har jag det ur världen, och behöver inte komma hem förrän söndag kväll. Känns riktigt bra att vara hem ifrån varannan helg (a)
Älsklingen har också varit sådär kärleksfull mot mig idag, bara för att han vet att jag inte kommer imorgon om han bråkar med mig. Haha! Så jag fick nyss ett riktigt gulligt medelande av honom, där det stod:
- Paint my love in your heart. Believe me that I love you. I can't sleep without you! <3

Men, matte prov imorgon. Första timmen. Så nu ska jag sova med ett léende på lepparn, och hoppas på en riktigt bra dag imorgon! God natt alla, Kramizar /S


                  Bjuder på en lite gamlare bild, men ändå fredag imorgon! <3


Inga kommentarer: