torsdag 29 mars 2012

I found a cat in my bed :o

aa, när jag kom hem från skolan för en stund sen då, så låg en stor katt i min säng.
Som vi har fått av min brors flickväns syster. Och ja, han eller om det är en hon (?), vågar inte kolla heller, låg i min säng när jag kom upp. Och nu vill jag bädda min säng, för jag ska städa mitt rum tills jag ska till Kimo imorgon, och packa alla grejjer, sen ska jag och duscha och sen ska jag läsa på matte prov. Men jag tycker så synd om henne om jag lyftar henne ur sängen ju :o Hihi.
Näj, men som jag skrev imorse så kommer ju mina vänner att göra mig glad idag, och ja. Första timmen redan så var Amanda på G med sina sjuka tankar.. Och jag fick mig ett gott skratt :D Sen rasten före mat så gjorde Kim & Ida mig riktigt glad, så nu är jag happy och positiv igen. Och har börjat fatta matten, så tror det kommer gå riktigt bra i provet imorgon. I och för sig gör jag mitt bästa men vill ändå inte ha 8 i matte (ibetyget) för då får jag säkert långmatte när jag börjar på 8:an, och jag kommer inte klara det. Skulle kunna ha 3:ans matte :')
Då skulle jag känna mig hemma (a)
Men nu ska jag städa mitt rum & sen. Ja, ska jag göra om saker som jag skrev högre upp, dvs. Packa tills jag ska till Kimo, läsa på matte prov, duscha och sånt. Tillsist kollar jag säkert en film. Men ha en bra eftermiddag alla. Kanske jag skriver ikväll, Puss/ S


 Ja, denna katt låg ju då i min säng, och verkar trivas där. För här var den igår också..



Inga kommentarer: