lördag 10 mars 2012

Tjao

Hej. Kunde inte skriva igår, för jag for till Amandas efter skolan och ja :) Hon har ingen dator så.
På kvällen vid 7 tiden var vi och äta pizza. Sen for vi till Alexander's för typ alla andra var där. Också for jag, Eme, Tanda, Amanda, Cissi, och Jonathan till stan vid halv 9 tiden kanske. Sen hämtade Amandas pappa oss. Också hade hennes syrra farit till mormors och sova, och hennes mamma var och dansade. Så vi var hemma med hennes pappa själv tills vi somnade. Vi somnade vell runt 1 tror jag, ja också vaknade vi halv 9 ;o
Haha. Pappa hämtade nyss mejj så det blev inte hela helgen med Amanda. Men vi hade såååååå roligt igår kväll så det var värkligen värt det. Idag har ingen som helst aning om vad jag ska göra, sääääkert blir det film hela kvällen..aa, så jag skrev ju inte om dag 4 igår, måste göra det nu (: Kramizar!

Inga kommentarer: