lördag 24 mars 2012

Fredag - Lördag

Tjo, sorry att jag inte skrev igår. Ända andledningen till varför jag inte skrev var för att internett fungerade inte förren älsklingen kom hit på kvällen och fixade det (:
Det hände inte så himla mkt igår. När jag kom hem från skolan for jag i duschen på en gång, sen ställde jag mig och ringde till Pino och frågade när han kommer, men han var ju såklart upptagen med att spela fotboll med massa kompisar då. Också skulle han på bibelskola på kvällen. Så jag for till Amandas en stund, sen cyklade vi till stan och sen hämtade pino mig runt halv 9 tiden.
Kvällen igår bestod bara av mys, och sånt.
Vi somnade vell runt 1 tiden, och jag vaknade runt halv 9 första gången för jag hade så himla ont i magen.
Sen somnade jag om, också väckte han mig halv 11.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har inga planer förutom gladiatorerna ikväll ;)
Ha en riktigt fin dag alla, peace out! :*
                                       
                       Världens finaste älskling, Love u! <3

Inga kommentarer: