tisdag 6 mars 2012

Inlägget utan rubrik :)

Känner mig sjuk, vill spy :/
I alla fall, nu har jag kollat film, tog paus i mitten för jag blev så trött. Men hann bara somna, och sova en halv timme så kom pappa in i mitt rum och lag på lampan. Sen satte han sig framför facebook, så då var det färdigt sovit. Och nu har jag huvudvärk så in i norden! Tror det blir en till film för min del nu. Vet inte om jag far till någon skola imorgon, ska se hur jag känner mig. Om jag spyr inatt så far jag ju inte.
Hur som haver, ska se vad jag ska göra i helgen. Amanda och jag har planerat en del, eftersom jag äter antibiotika så kan jag ju inte vara så himla aktiv. Pithanu hade menat komma hit, men Amanda ville att jag skulle vara med henne i helgen. Eller det var jag som föreslog det helt random vid maten idag, också mitt i allt hade vi planerat hela faderullan. Det var ett halv år sen vi var med varandra på någon helg! :o Shit asså, och jag har saknat det som bara den. Så den här helgen kommer jag att spendera med min bästa Amanda om jag är frisk :)
Annars blir jag arg. Såå, lite såhär ser vår plan ut:

Fredag: Jag far till Amandas mot kvällen också hyr vi en film och kollar den. Också blir det säääääkert tjej snack ganska länge efter 12 när alla andra har somnat, hihi :')
Lördag: Vi far till mitt på eftermiddagen och tar en chill kväll, sitter typ på datan och chattar med massa random personer också vidare :) Sen blir det en nyttig kväll så vi ska bara äta frukter.
Söndag: Amanda far hem och jag ska sova hela dagen så jag är utvilad till måndag! :) Veckorna brukar så snabbare om man inte är så trött utan bara kör på och har det roligt! Då är skolan också mycket roligare.

Men, jag har ju ett problem där. Jag kommer sakna min älskling så otroligt mycket. För vi har aldrig varit mera än måndag, tisdag, onsdag & torsdag ifrån varandra :/ Och nu träffar jag honom inte på typ?! Vad blir det, 11 dagar. Nästan 2 veckor! Men vi klarar nog det, hoppas jag! Annars får han komma hit och hälsa på mig in i veckan. Det är också bra om man inte är med varandra hela tiden, man måste ju hinna sakna varandra lite också. Fasst vi har ju en tendens att när vi saknar varandra för mkt så blir det lite bråk, haha. Men vi har en deal nu, så det ska nog inte bli något bråk :)
Nu blir det i alla fall film för mig, sen får datan gå och sleep och jag med :)

                                      This gonna be a crazy weekend ;)

Natti natti!

Inga kommentarer: