måndag 5 mars 2012

Ute med brorsan

Hallojs! Var ute med lilla bror idag, eftersom han ska gipsas på onsdag så måste vi springa och ha lite kul då :)
Drog honom i hans pulka på vägen, och rände vi lite. Sen när vi kom in så spelade vi spel och myste :')
Mamma lagade nyss mat, så nu är jag mätt och belåten! Och har samt fått dagens motion.
Skolan var nog helt ok idag, vi fick inga betyg. Vi får dom först nästa vecka, men gud vad trött jag blev efter första timmen. Jag tänkte somna på biologi :o  Men jag orkade hela dagen, stolt ;)
Sista timmen hade vi Kemi, det var inte så hemskt som jag trodde! i alla fall roligare en fysik.
Men, det har inte hänt så mycket idag. Och imorgon tror jag inte heller det kommer hända så mkt. Ska plocka ihop alla Samiras grejjor och föra dom till jeppo någon dag. Så, det är vell det som händer imorgon.
Mina bröder och pappa ska till vöro ikväll, och jag skulle vilja fråga om jag får fara till typ kimo på samma gång och vara där sålänge dom är i vöro. Men tror inte jag får för mamma, eller jag kanske får. Men dom vet inte när dom kommer hem. Och jag kanske somnar i kimo i såna fall så ingen bra idé. Nu ska jag i alla fall söka film och sen vet jag inte vad som händer, säkert somnar jag. Fasst måte hinna och duscha också.
Btw, jag hade infektion, det där urin infektionen. Så jag ska börja äta min 4:de pencilin kur nu sen i november -.- Juju, men ha en fin kväll alla, Peace out!
                                          Tyvärr! Kan inte se normal ut på en enda bild, sån är jag ;)


                                         Inte ser jag vell trött ut?! ;o Spelar kimble med Axel :')

                                                                   Hihi, sötnöt!

Inga kommentarer: