onsdag 28 mars 2012

Jag Saknar Dig :/

Gasch vad jag saknar kille nu! Usch. Men en helt underbar dag har man tillbringat med bästa Emmi & Amanda.
Hihi. Laga piercing i läppen, men tog bort för får inte ha den för mamma. Så ja, tror jag ska fara till en äkta piercare och laga nästa vinter. Vill inte laga på sommaren för det är så varmt då och sånt, så då blir det säkert lätt infekterat. Hur som helst. Ska stanna i skolan efter att vi har slutat, så ska typ några i klassen (dom som ville) till specialläraren för att kolla igenom matte, har prov på fredag så. Och jag kan värkligen ingenting :o
Men ska tänka positivt nu så kanske jag klarar det. Eller ja, så klarar jag det. Tss :)
Hoppas alla har haft en lika bra dag som mig, nu ska jag gå och sova innan jag somnar här framför datan.
Och nu ska jag värkligen klara av att somna sådär tidigt. För jag är ju verkligen trött, som har varit smart och inte somnat så tidigt som jag skulle ha behövt göra på 2 veckor (a)
Natti natti, Peace out /S

Inga kommentarer: