måndag 12 mars 2012

Motion!

Rubriken säger vell det hela, kom nyss hem. Har varit ut och joggat 6 km, ujj! Kommer kännas i benen imorgon, men det är det värt. Vi fick ju betygen idag, jag sa ju att jag skulle få 6 i geografi, och det hade jag alldeles rätt i. Men det ska nog ändras på tills jag går ut 7:an!
Stannade kvar på den samma 9:an i jumppa, och nu har jag och Pino skakat hand på att vi båda sa få 10 i juppa tills sommarlovet börjar, haha! Tror inte det kommer gå så himla bra, men man kan ju alltid hoppas ;)
Ska göra mitt bästa den här gången. Och finska ska jag också få höjt i, för jag har sänkt det ett steg, det samma med historia och engelska (: Eller engelska vet jag inte om jag kommer få höjt i, för jag har 9 där redan, och jag tror nog värkligen inte att jag kommer få en 10:a, men man kan ju alltid hoppas!
Pino for hem med 20 före 7 bussen ikväll, och jag saknar honom redan, vi har haft en riktigt sjukt bra dag idag!
Och riktigt roligt har vi haft, ni skulle dessutom ha sett Pino's min när han loggade in på op.fi för att se hur mycket han hade på sitt konto! Hahah, jag mobbade honom och sa ba - Hur känns det med 70 cent? ;)
Han brukar alltid ha det, men sen när han loggade in så började han skratta och jag ba - Vah? 140 €?
Han hade tjatat på sin mamma och sagt att han aldrig får pengar, så hade hon lagt in till honom. haha! Tycker så synd om hans mamma, hon som är så snäll och gullig! :D Nu ska jag springa ner och äta något, är as hungrig!


Men, idag är det i alla fall 7 månader mellan oss två, och jag älskar honom så sjukt mkt! <3
Du betyder allt för mig Pino, allt. Love You! :*




The luckiest girl in the world <3

Inga kommentarer: