tisdag 6 mars 2012

Hemma

Hejsan. Mamma hämtade mig nyss från skolan för att jag har så besvärligt med min urin infektion.
Jag fick springa på toan hela tiden på timmarna, tror nog lärarna började fundera lite. För jag sa inget, jag sa typ ba - Jag måste på wc.
Sen gick jag ba. Men attt sitta 70 minuter är ju inte roligt, asså. Allt som allt blir det ju typ 3 och en halv timme, om jag ränkar bort rasterna. Jag tänker inte plocka ihop häst grejjorna idag, utan det får va' tills jag blir i bättre skick. När det blir vet jag ju inte, mamma sa att antibiotikan kanske börjar ta fart imorgon. Och det hoppas jag värkligen, för hittils har jag inte skänt av att den skulle ha hjälpt något.
Beckos blev sjuk igår kväll, och började spy. Också var jag ju med henne i skolan igår, och jag känner att jag inte mår så bra nu. Skulle också ha lust att spy, så säkert får jag ''magafari'' också -.- Men aja, har man dåliga dagar en längre tid så ska det vell vända och bli bra snart. Hoppas jag i alla fall!
Men en sak har jag lärt mig i vinter med min infektion som jag nu har haft 3 ggr sen december - Jag ska ha långkalsare på mig fasst jag nästan bara är inne i skolan.
Och jag tänker inte här i världen heller ha urin infektion en enda gång till bara det försvinner den här gången.
Det är ju inte så bra heller att ha det..
Så det blir nog ingen spring tur för mig idag, jag skulle inte ha fått vara med på jumppan idag heller när vi skulle ha skrinnat bara för att jag äter antibiotika, så då ska jag inte gå ut och gå heller.

Imorgon ska mamma och pappa med Axel till seinäjoki så han får gips. Han ska vell ha det 3 veckor tror jag, sen om det blivit bättre då så behöver han inte ha det mera. Men om det inte blivit någo bättre så ska han opereras och hamnar att ha gips kanske ½ år? Eller något sådant.. Och då blir det ingen Londo för vår del i Juli .. Men hoppas jag i alla fall får fara med älsklingen till Sverige när han ska och spela fotboll typ en vecka eller 4-5 dagar. I alla fall, vi har redan planerat en del om jag kommer med, Pino vill åka med båt för att hans bil tar så sjukt mkt bränsle, och det håller jag med om! Men då måste vi hur som helst köra från Sthlm till Luleå typ? Eller aa, jag vet inte vart vi ska :'D Så jag ska inte säga något. Men i alla fall :)

Tror det blir movie time för min del nu, eller så ska jag sova. Känner mig så sjukt trött :/
Skriver säkert mera sen, kram!

Så jävla bra sång, love it! http://www.youtube.com/watch?v=ZADpco6Zn9I&feature=related
                                             
                                          Ni får en gammal bild på mig :)


Inga kommentarer: