söndag 4 mars 2012

kan inte sova..

Damn, skola imorgon och jag är hur pigg som helst ennu? Jag måste värkligen medvärka att det skulle suttit perfekt  med en till vecka sportlov. Utan tvekan! Vi byter ju period imorgon också, vilket jag säkert har skrivit om. Och under den här perioden så har jag bestämt mig för ganska mycket som jag ska klara av:

- Ska ge allt i skolan, inklusive proven.
- Ska ut och springa varje dag, förutom på fredag & lördag.
- Ska städa mitt rum en gång i veckan.
- Får inte sitta på datan hela dagarna efter skolan, måste hjälpa till mera här hemma och röra på mig mera.
- Ska inte ha något bråk men älsklingen. (i alla fall inget stort bråk)
- Ska gå och sova klockan 10 måndag,tisdag,onsdag, & torsdag från och med imorgon (:
- Ska lyckas med allt det där ;)


Och jag har fasen bestämt mig för det där! Jag är envis, och tänker inte svika det denhär gången (:
Wish me luck! Peace out, godnatt alla :)

Inga kommentarer: