söndag 4 mars 2012

Gillar läget!

Shao! Asså joh, gillar väkligen det här .. Jag somnade halv 1 igår, och GISSA när jag vaknade, jo - kvart före 5! :o Och jag var hur pigg som helst, har värkligen ingen aning om vad jag har för fel. Men undrar hur trött jag är senare i skolan idag? Tror jag börjar känna av det efter andra timmen. Och sista timmen kommer jag vara död, för då har vi Kemi (-.-), vilket jag inte alls diggar! Men det är ju ba typ att gilla läget, och köra på ;)
Haha, i alla fall. Idag har jag inget speciellt jag ska hitta på tror jag. Det blir nog bara skolan om typ 1 h och 20 minuter är taxin här. Så jag ska snart börja gå och duscha, sen ska jag äta något så ser vi vad klockan är efter det (: När jag kommit hem från skolan blir det antagligen en joggingtur, jag måste ju, och när jag varit och joggat med hunden typ 4 km, om jag enns orkar så långt idag. Så går jag och sova, känner på mig redan nu hur skönt det skulle vara att sova! Men jag har ju en sån tendens att jag bestämmer mig för att sova när jag kommer hem från skolan, men det bestämmar jag ju på morgonen. Och när jag väl kommer hem sätter jag mig framför datan också är jag inte så trött längre, that's the way I am. Men sen nästa dag så är jag ju döds trött i skolan. Som tur hade jag ju Amanda i morse, hon hade också vaknat tidigt. För hon har infekterat öga så hon kunde inte sova. Så vi började skicka på mobilen runt 5 tiden. Jag ba:
Jag - Fa* ja kan itt sova..
Manttu - Men moro, vilket sammanträffande! ;)

Ja också började vi där :D haha. Men hörni, ska hoppa iväg till duschen nu.
Måste till skolhälsovårdaren idag också, ska ta urin prov. Tror jag har infektion igen, det svider så när jag kissar. Noterande. Haha!
Typ alla säger att jag måste lägga kalsonger innan för byxorna, men jag använder heller ytranbyxor. Aa, asså jag skulle hellre använda dom. Men när det väl är morgon och jag har bråttom till taxin så ''glömmer'' jag dom.
Hehe, så det är av egen dumhet som jag har infektion! Har redan ätit 3 pencilin kurer sen november pg.a öroninflamation också. Huhu! Men nu ska jag fara och duscha så jag får chilla, och ta det lilla lugna :)
Ha en bra dag alla, peace!

Inga kommentarer: