onsdag 28 mars 2012

....

Ja, som jag sa. Jag skulle somna tidigt igår. Men hur gick det?
Somnade klockan 12, och hade en riktigt skit kväll efter 10, därför kunde jag inte sova.
Allt är helt fucke* up nu, och jag orkar inte med någonting. Är hur trött som helst, har matte prov imorgon, ska till kimo imorgon kväll (vilket jag inte har sån stor lust med nu just) och plus att jag har världens semsta timmar i skolan imorgon. Och fredagar känns alltid som värts, och längst..
Men som tur har man ju världens bästa kompisar som säkert kommer pigga upp mig idag, tack! <3

Har engelska första timmen, matte andra, musik, och modersmål sista.
Och sen ska jag stanna i skolan på spec 45 minuter..

Är lixom jätte hungrig, men jag orkar inte äta.. Eller jag skulle hinna, men jag har ingen matlust.
Jaja, men här fick ni ett sånt där skit inlägg som inte enns är värt att läsa.
Hejdåå/ S

Inga kommentarer: