söndag 25 mars 2012

Off to school

Tjo! Hade tid över i morrn, så jag passar på att skriva lite i bloggen.
Är sjukt trött nu, för pappa kom upp till mitt rum igår kväll runt 10 tiden när jag skulle börja sova, och kollade facebook. Ja, han sa arr han bara sitter här 10 minuter. Men hur var det med den där halv timmen som bara rann iväg då?! Hm. Så jag somnade först halv 12. Och jag var ju redan as trött klockan 10. Men då kom ju han, så då gick det värkligen inte att sova. Hur som helst, skola idag. Och jag försökte ju plugga läxor igår.
Men biologi läxan var värkligen svår. Jag menar? Vem vill komma ihåg typ 15 fisk arter.. Jag hatar fiskar :o
Haha. Juju, men vi har typ inga chill timmar idag förutom engelskan.
Och jag lovade Ida att vara med henne hela matrasten för hon ville prata med mig, hon har några problem med sin kille och sånt. Så jaja, jag ska prata med henne då :)
Meeeen, nu ska jag springa ner och dricka ett juice glas och sen ut till taxin. Ha en amazing dag alla, peace out!  
                                                     Inte alls trött.. Neeeej Neeeej! :')



Inga kommentarer: