tisdag 20 mars 2012

Moviieeee (:

Asså shit! Jag kan inte vänta tills denna film kommer ut, den värkar vara hur jäkla bra som helst ju :'o
Blir riktigt tårögd av den :') Den kommer ut 20 april på min födelsedag, hihi (:
By the way, alla som undrar var jag kollar mina filmer, så är det på - http://www.watchfreemovies.ch/ finns nog också andra sidor som jag brukar kolla på också, och enda negativa med denna sida är att den inte har någon text. Men man fattar ju nog ändå det mesta, men hur som helst! Jag tycker filmer blir sorligare om det finns svensk text, har ingen aning varför. Men kanske för att jag förstår bättre då, och då fattar jag hela filmen, så jag har väldigt lätt att börja gråta när jag kollar såna filmer som typ - Dear John, The vow, Charlie st Cloudy, A cindirella Story, A warrior's heart,  mf. Så det är vell det! Här kommer trailern av filmen - The lucky one <3

-> http://www.youtube.com/watch?v=FgdVhUbrq0s
Ni får klicka på länken och se på Youtube, för Bloggen hittade inte själva ''filmen'' (:






Inga kommentarer: