tisdag 13 mars 2012

Natti Natti (':

Hejsan. Joggade bara 6 km ikväll, eftersom jag steg snett på jumppan idag, och om jag vore smart skulle jag inte alls gått ut och jogga. För det började nämligen värka ganska mycket för en stund sen. Hade badage i mitt gamla rum, så lindade in foten i det så det stöder bättre, kanske det inte är lika sjukt imorgon då (:
Men hur som helst, jag är jätte trött nu. Och ska ta en tidig natt med det här medelandet i huvudet ''Dsm lovely baby, Älskar dig mest! <3 Puss :*'' aaw, kan konstatera sådär lätt att jag saknar killen grymt mkt nu. Och att det skulle sitta perfekt med helg. Men bara några dagar kvar i skolan! Bara några..
På fredag har vi friluftsdag, vilket betyder att jag inte har några timmar (Y) Utan att vi som lämnar i skolan ska leka hela dagen. Somliga far till lappo, och har ingen aning om vad dom andra alternativen var.
Så det blir bara en chill dag, och hoppas den går snappt så jag slipper så fort som möjligt till kimo när jag kommer hem :') Men, nu ska jag sova. Så godnatt alla, Peace out :*

                                                       Bjuder på mig själv - osminkad

Hade tråkigt och skrev detta på Facebook idag :

Härregud, tycker folk värkligen går ganska lågt när dom säger till någon ''Fyf*n vad ful kläder du har, skaffa dig en stil!, gå och dö! , dra åt helvetet'' Och sånt, jag menar. Vad skulle ni själv säga om någon annan skulle säga det till er? Man har vell den klädstil man trivs bäst i själv, och dör gör man. I alla fall någon gång. Dra åt helvetet är ju en sak som ingen vill göra. Så om man är snälla mot andra blir automatiskt andra snälla mot dig, och du får inget dåligt rykte om dig. Det är det samma om man mobbar någon, det sitter där för den som ett R för den som blivit utsatt, medans den som mobbat får leva med det medans han/hon blir äldre.. 

Inga kommentarer: