tisdag 27 mars 2012

Angels Lead You In

Hoppas värkligen inte att min fot är lika sjuk imorgon. Har jätte sjuk fot nu efter handbollen :/
Damn it. Men vi ska hoppas att det blir bra tills imorgon. Annars.. blir jag sur ^^
Skolan var helt ok idag. Fasst jag tänkte somna om imorse, haha! Försov mig en halv timme. Men hann ändå ganska bra. Hande lagt fram kläderna redan kvällen före och sånt, så (:
Nu ska jag kolla klart filmen Home of the brave och sen ska jag kolla filmen Tomorrow when the war began. Sen ska jag läsa på lite matte prov, och på torsdag efter skolan ska jag stanna kvar typ 45 minuter, för dom som ville så skulle gå igenom matte provet som vi har på fredag.
Annars kommer ju Amanda & Emmi hit imorgon efter skolan, tror dom två har ganska mkt att prata om för dom har inte träffast sen Juni/Juli, haha :) Men ska bli riktigt nice!

10 frågor om dig själv:

1.- Två saker som du inte klarar dig utan? Juppin och kläderna!

2.- Hur lång är du? 160 cm :')

3.- Har du nångång varit kär? Jadå, har varit en gång. Och är det fortfarande! <3

4.- I så fall, i vem? Min pojkvän Pithanu :)

5.- Tre positiva saker om dig själv? Jag håller oftast det jag lovar, kan vara romantisk om jag känner för det, och är oftast glad :)

6.- Tre negativa saker om dig själv? När jag blir arg, så blir jag värkligen arg. Jag gör inte alltid mitt bästa. Och jag börjar alltid gråta om jag kollar sorliga filmer, haha :)

7.- Hur är ditt förhållande med pojkvännen, om du har någon? Vi har det jätte bra nu just. Men så klart har vi också haft dåliga perioder, när man har bara deppat, velat ta en paus och bara skita i allt och gå under marken. Men vi har alltid kunnat reda upp det så det har blivit bra. Nu har vi inte bråkat om enns en liten sak på 3 veckor, så det känns jätte bra :) Och jag älskar honom jätte mycket, vad som än händer så kommer jag alltid älska honom. Han är jätte romantisk och snäll, lyssnar alltid på mig om jag har något att berätta eller sånt. Och han tröstar alltid mig om jag är ledsen. Sen är han ingen pojkvän som lämnar mig ifred om jag är sur, fasst jag säger att han ska gå bort. Han bara kysser mig och skrattar, tillsist blir ju också jag glad. Det är hans förtjänst att jag blivit till den personen jag är idag. Annars skulle jag vara ut varje helg nu och göra massa saker som inte är värt. Så ända jag kan säga om vår relation - True love never ends <3


8.- Din bästa barndomskompis? Tror jag har känt Amanda längst av alla mina vänner, och vi är ennu bästa kompisar. Glömmer aldrig den dagen när vi satt på gungbrädan i förskolan och hon frågade mig - Kan vi bli bästisar? Haha, vi skrattar alltid åt det där när det kommer upp! Men det är hennes förtjänst att vi blev bästisar, Älskar henne också <3

9.- När är du född? Jag blev född den 20 april 1998 :) Så snart fyller jag, hihi!

10.- Vem är din/dina bästa vän/vänner? Emmi, Amanda, Ida, Lardel & Pithanu. 
Emmi - Du är en såndär person som alla vill vara kompis med, och du går att lita på upp till 100%. Du betyder jätte mycket för mig, och jag ångrar inte en ända sekund med dig. Du är helt underbar! Det går att prata om vad som helst med dig. Och du vet alltid vad du ska svara. För mig var du som en ängel som bara föll ner från himlen. Om man är ledsen kommer du alltid med massa fina ord som gör att man blir hur himla glad som helst, jag hoppas av hela mitt hjärta  att vi kommer att vara vänner livet ut, Älskar dig gumman! <3
Amanda - Du är den person som har följt med genom hela mitt liv. Och hjälpt mig genom eld och vatten. Finns ingen på denna hjord som vet så mycket om mig som du vet! Säger samma sak till dig som jag gjorde till Emmi, För mig var du som en ängel som bara föll ner från himlen. Du kan allt om mig, ibland händer det sig till och med att vi tänker samma sak. Och ibland är det som att vi skulle kunna läsa varandras tankar.
Vi har samma killsmak & klädstil. Älskar dig hur mycket som helst, och jag vet inte hur jag här i denna värld ska kunna tacka dig för allt du gjort för mig?! Och för allt du hjälpt mig med?! Du förstår mig alltid, och jag förstår dig. Hoppas du vet att jag alltid kommer finnas där för dig, Älskar dig <3
Ida - Du har en speciell stil och du är en speciell person, både till utseendet & till sättet att vara. Men du är ändå en av mina bästa vänner, och du går alltid att prata med. Om vad som helst. Precis som alla dom här andra som jag älskar. Du är jätte snäll och jätte bra kompis. Säger också samma sak till dig som jag kommer att säga till alla andra, För mig var du som en ängel som bara föll ner från himlen . Tyvärr har vi inte känt varandra hur länge som helst, det är bara sen 1 år tillbaka (?) som vi började känna varandra på riktigt, och det fungerade hur bra som helst från början. Vi har varit lite småsura på varandra ibland, men du betyder ändå hur mycket som helst för mig. Älskar dig finaste gumman! <3
Lardel - Du är Pithanu's bror. Och Idas pojkvän. Jag började känna dig nästan med samma som jag började känna Pino. Du är helt genom snäll, men ändå blir du ganska lätt sur. Haha! Men vi har våra minnen ihop, och jag vet att du alltid kommer finnas där för mig, precis som jag kommer att göra för dig bror.Du är as rolig, och jag skrattar alltid när jag är med dig. Du betyder jätte mycket för mig, och har gjort mig så himla mycket tjänster när det handlar om mig och Pithanu så det går inte att beskriva. Om det någongång skulle ta slut mellan mig och Pithanu, så vet jag att du ändå kommer finnas där för mig och vi kommer att vara jätte bra kompisar, tack för att du finns. Utan dig skulle Pino ha gjort många galna saker när han varit arg på mig, när vi bråkat. Säger och samma sak till dig som till dom andra, För mig var du som en ängel som bara föll ner från himlen. Älskar dig bror! <3
Pithanu - Dig kan jag inte beskriva med ord, jag är oerhört tacksam att jag fick lära känna någon sån underbar person dom dig. Och jag är typ lyckligaste flickan i världen varje sekund jag är med dig, du har ingen som helst aning om hur kär jag är i dig! Du betyder allt. Tror du är den av alla mina vänner som har störst plats i mitt hjärta. Du är inte bara min pojkvän, du är också min bästa vän. Dagen när du och jag träffades kändes som om jag var i himlen, allt bara klickade på en gång mellan oss. Vi hade skickat på datorn och pratat i telefon 2 månader då, och vi klarade oss inte länge, utan vi visste båda att vi gillade varandra och behövde träffas. När vi hade träffast 4 dagar på en vecka så kysste du mig, och det var den lyckligaste dagen i mitt liv. För mig var du som en ängel som bara föll ner från himlen. Älskar dig otroligt mycket, min kärlek till dig går inte att beskriva med ord, du och jag för alltid. Älskar dig bästa Pithanu! <3

Inga kommentarer: