onsdag 21 mars 2012

Off to school

Tja! Sitter i min säng helt ny sminkad nu och håret är rent.
Jag glömde ju att berätta igår att Amanda & jag cyklade inte till skolan, för den här vägen slipper man värkligen inte fram med cykel i. Haha ^^ Så hade vi tänkt cykla idag, men nej! Den ser precis lika ut. Dessutom är det på -grader idag. Jag som trodde det skulle bli varmare nu, och typ bli VÅR :o
För sen kommer sommar, och då har jag hur mkt som helst jag ska hitta på, thihi!
Ja, men det är ju skola idag också, och det är torsdag. Vilket betyder att det är fredag imorgon ;) Och feelisen är redan på topp, wuuhuu!
Vi har ganska mkt chill timmar idag också, det börjar med Engelska, matte, musik & modersmål :)
Juju, sen när skolan är slut kommer underbara Amanda hit med taxi. Och ska hjälpa mig att städa. Eller jag gissar att det inte blir något mycket städande för henne. Hon kommer att sätta sig framför min dator på en gång när hon kommer in i mitt rum.. Haha :)
Men det går vell det också, sålänge hon inte börjar lyssna på sån musik som stör mig. Hon brukar göra så när jag städar bara för att bråka med mig, tss.
Nu ska jag i alla fall gå ner och kolla var storabrorsorna gör också ska jag ta ett äpple och gå ut och vänta på taxin. Ha en underbar torsdag alla, peace out :)

Inga kommentarer: