tisdag 6 mars 2012

Tråkigt som aldrig förr

Tycker du om när läsare kommenterar?
Svar: Ja! Ni får gärna kommentera mera :)

Hur många läsare har du per dag?Svar: Det varierar helt. Igår hade jag 72, och ibland mera eller mindre.

Beskriv dig med 5 ord.Svar: Nyfiken, glad, sjuk humor, musikälskare (finns det något sådant ord?!), kär :')

Vilket tv-program tycker du mest om? (Tecknade figurer)Svar: Fåret Shaun <3

När började du blogga, och vad hette din första blogg? :)Svar: Jag började för några år sedan. Men har haft paus där i mellan, tror jag var 9 / 10 år när jag började. Och minns faktiskt inte vad den hette mera. Om jag kollar så minns jag nog, men orkar inte nu ;)

Vilken är din musikstil?Svar: Varierar på humöret :) Nu just är det den här -->  http://www.youtube.com/watch?v=ZADpco6Zn9I&feature=related 

Vilken klädstil har du?
Svar: Min egen, helt klart.

Favorit årstid?Svar: Sommar <3 Längtar värkligen till sommaren 2012! Tror det kommer bli en helt toppen sommar :)

Vilket namn gillar du mäst? =)Svar: Paulina, Ängla, Alis, Elin, Kim.. Dom flicknamn jag kommer på nu :)
Alexander, Axel, Kim, Sebastian, Elias, Nicklas .. Är dom pojknamn jag kommer på :)

Vilket land tycker du det skulle vara tryggast att bo i? (förutom finland)
Svar: Finns nog inget land som är så tryggt. Men jag skulle vilja bo i London typ, eller Thailand. Thailand var ju inget bra förslag om det ska vara ett tryggt land, för där hänger människor sig på gatorna osv. Men aa, vet inte :) Sveirge är ju också ett fint land.

Har du något husdjur?Svar: Ja, det har jag. En egen katt och en hund, mamma har samt några katter, vet inte hur många ;o Men det är bara 2 som vi har inomhus, ibland 3 :D

Vart i hela världens skulle du vilja resa?Svar: Thailand, Spanien, Turkiet.. Eller något sådant :)

Vilket datum är du född?Svar: 20 April 1998.

Vad tycker du om julen?Svar: Den är nog helt rolig :) Beror på vad man gör. Men förra julen var riktigt kul, julmaten brukar ju vara god ;)

Vad tycker du om det kyliga vädret och snön?Svar: Usch!

Vilken är din favoritblogg?Svar: Fokis, också massa folk som jag känner :)

Vilken telefon har du?Svar: En Nokia C3

Brukar du läsa Fokis blogg?Svar: Ja, det brukar jag :)

Är du inspirerad av kawaii?Svar: Neh, haha :)

Inga kommentarer: