tisdag 27 mars 2012

Träning!

Hejsan. Jag skulle ju sova tidigt ikväll, men ja. Klockan är 11 nu, och jag blev pigg för en halv timme sedan.
Imorgon morrn hade jag menat springa ut på en morgon länk, men jag tänker inte göra det.
Utan börjar träna först från nästa måndag. Så tror jag ska fara in till stan då också och köpa ett nytt gymkort om jag får 20 € av mamma, annars får jag bara nöja mig med att vara ute på morgon & kvälls joggning.
Kollade nyss runt i några träningsbloggar, och fick en del inspiration.
Har joggat ganska mycket på sistone, men jag får alltid jätte sjuk fot när jag är ut och joggar, så hoppas bara inte den börjar bråka nästa vecka också. Nu i alla fall tror jag att jag ska börja sova så jag orkar upp imorgon, och inte är så trött som jag värkligen inte vill vara. Har Husa 2x70 timmar, (Mat), Tekning & finska sista timmen. Så det är inga timmar som är så hemskt tråkiga (:
Tror jag cyklar imorgon så blir jag lite piggare.
Godnatt, Kram/ S


            Bjuder på en lite gamlare bild, och med den tar jag natten!

Inga kommentarer: