söndag 25 mars 2012

Dålig uppdatering

Sorry att jag inte har uppdaterat så himla mycket under hlegen. Och det kommer jag troligtvis inte göra nästa helg heller, för då ska jag till Kimo. Så bara om jag har tur kanske jag hinner skriva lite.
Men nu ska jag i alla fall berätta lite om helgen. Eller jag skrev ju igår vad som har hänt. Men ska berätta vad som hände igår, och dagens planer.
Igår då när vi vaknade,  så hittade vi typ inget att äta här hemma, så vi for till stan och köpa lite kyckling och sånt. Samt lite godis till kvällens film. Jag hade lovat mamma och tvätta av Volvon, så när vi kom hem från stan (klockan 2) så skölde vi snappt av mammsens bil, och sen gick vi in och laga mat. Vi var typ båda jätte hungriga, för vi hade inte ätit någonting, och klockan var typ halv 3 (?) när maten var klar så.
När vi hade ätit klart for vi upp och ladda en film, och sen kollade den.
Efter det myste vi bara. När klockan var närmare 9 så for vi ner och kolla på gladiatorerna. Det var ju hur bra som helst! Fasst jag tycker gladiatorerna var ovanligt hårda mot deltagarna. Haha.
Jaja, men när det var slut så gav pappa oss pengar så vi fick fara till Jeppis efter kebeb (<3) med ris.
När vi kom hem runt halv 12 tiden så åt vi och sen gick vi upp och kolla film igen.
Pino somnade typ vid 1 tiden, men jag kunde inte sova. Så jag loggade in på facebook och satt där en stund, sen så skulle jag gå på toan, också råkade jag sätta mig på Pino's ben, för han låg utåt. Så han vaknade, sen somnade vi inte förrän halv 3. Haha :)
Också vaknade vi vid 10 tror jag?! Och han skulle hem 11, för dom skulle till kyrkan 12 typ.
Eller till Hay bayla's tror jag. Dom skulle vell ha någon söndags skola där så.
Juju, men det är vell det då :) Idag ska jag bara kolla film tror jag. Och mot kvällen ska jag och duscha, sen måste jag börja plugga. Vi har grymt mkt läxor tills imorgon.
Också skulle jag lixom ha lust att somna ganska snappt ikväll. För jag längtar redan tills nästa helg, och veckorna brukar gå snabbare om jag är pigg i skolan så :')
Men hey, ni ska ha en riktigt bra dag alla! Peace out <3

                                                          So damn good! <3


Inga kommentarer: