fredag 2 mars 2012

Helluu! Är inloggad på min killes i phone så det är aa läskigt att skriva. Har iaf varit till Vasa idag och gjort massa saker med Älsklingen, hans mamma och minsta syster. Vi var o h handlade, köpte pinos efterlängtade i phone, besiktade bilen, Spärrade ett simkort, åt pizza och mkt mera. Tyvärr fick jag inga bilder. Men så fort jag kommer hem från kimo så ska jag lägga upp några. ASså. Vilket betyder, imorgon eller på söndag :) Tror nog inte vi har gjort så mkt annat idag faktiskt. Men jag måste nog erkänna att jag ble. En gnutta avis när killen min köpte i phonen ju :o Hur som helst , ligger nu just i sängen och är egentligen hätta trött och vill sova. Men jag ville ju också uppdatera lite i bloggen. Sällan jag har en snarkande kille bredvid mig by the way ;i Men hörni. Tror jag ska sova jag nu. Natt natt alla! :'))

Inga kommentarer: