torsdag 8 mars 2012

Sidecut

Jou, jag har sagt att jag inte ska klippa sidecut, men det hände sig ikväll..
Haha, undrar vad pappa säger. Mamma lät såhär:
- Nämen va gulli du e, koll Axel *kramar mig* dehär e mitt gull he!
Och Axel lät såhär:
- Men mamma, du kan ju int ha två gull..
Jaa, tror pappa låter lite sådär:
- Va härrigud ha to vari å klippt?
jaaa.. Men vi ska se ;) Axel ja, han har börjat hoppa från rullstolen till soffan och stolen sin vid matbordet. Eller int hoppa. Han håller i sig i armstödet på rullstolen, och lyfter upp baken sen flyttar han sig till soffan eller till sin stol.. Knepig liten sötis! :) Nu ska jag i alla fall börja plugga finska, och sen ska jag sova. Friday tomorrow ;)
Hihihi. Pino tog det ganska bra när jag sa att jag ska vara med Amanda i helgen, trodde han skulle bli as sur.
Men han sa ba ''Jajaaa, nämen, okej.. Ja fattar no tå itt du ha viri me enna på ett halv år nån helg so, go for it!''
Typ, och jag ba ''Uhh, du bleiv int nå sur?'' Näe, sa han ba.
Men bra de då, det lät bara lite värre när jag frågade om han kommer hit på lördag:
- Hahh! Trodd du ja sku kom tå du ha suvi me en flicko i sama säng en natt, vem vejt vann ni ha viri me fingre eer..
Haha, sjuk kille man har.  Men aja, ska se hur det blir. Nu kommer det i alla fall lite bilder, kram!

                                                Rullstole Mannen <3





1 kommentar:

Anonym sa...

Haha juuust så va najjs hede klippasi vart :D
Men jau sko a koma på löödan? ;)

//emmiih ;)