torsdag 29 mars 2012

21 Jump Street

Hejsan. Ska kolla den nya filmen 21 Jump Street med snygga Channing Tatum om en stund. Den laddar nu just. Blev nyss klar, har läst på matte provet och lite på andra läxor. Samt packat till Kimo, och kollat över lite kläder i skåpet. Och städat mitt rum lite. Går och duscha imorgon morrrn, orkar inte ikväll. Ursäkta ordvalet nu, men håret ser för jävlig ut på morgonen om jag sover efter att jag duschat på kvällen.
Har ju inga planer vad som kommer att hända i helgen, förutom att jag ska till killens och sova där hela helgen.
Säkert kommer vi på något roligt.
Juda, men här kommer trailern på 21 jump street. Sen när den är slut ska jag bara gå och tvätta bort smink och sånt, och sedan gå och lägga mig. Börjar få lite fredag feelis nu! :D


Inga kommentarer: