söndag 25 mars 2012

Sparar tid (Y)

Här tänker man ju smart då, hör på musik, chattar med älsklingen & 2 andra personer på samma gång man lagar Historia läxan och Biologi läxan. Haha, så snart har filmen The Last Song klart laddat.
Var inte ut och joggade men hunden ikväll, för jag tyckte jag behövde få vila lite en sån söndag som den.
Men här kommer i alla fall veckans planer för mig:
Måndag: En helt vanlig skoldag antar jag. Sen efter skolan måste jag hämta cyklen och cykla hem. På kvällen blir det plugg, och chill, och en lång och skön promenad innan mörkret lägger sig (a)
Tisdag: Också en helt vanlig skoldag. Sen ska jag bara hem med taxin, läsa på matte prov och plugga lite. Ska då också på kvällen ut på en promenad/jogging tur.
Onsdag: Aaha, då är vi redan på Onsdag. Först skola, sen kommer Amanda till mitt med taxin, och så fort Emmi kommer hem från skolan ska hon också komma hit. På kvällen när dom 2 underbara personerna har åkt hem så ska jag plugga och sen sova.
Torsdag: Skolan då som vanligt, pluggning och en riktigt chill dag. Ska också tagga inför fredagen! På kvällen ska jag antagligen ut på en jogging tur med hunden (:
Fredag: Bara denna underbara dag kvar i skolan också far man till älsklingens efter skolan.
Tror det blir en hur sjukt bra dag som helst! Sen infaller ju lördag & söndag som kommer bli minst lika bra.

Så det var lite som kommer hända in i veckan (: Nu blir det film & sen ska jag sova. Natt Natt gott folk, peace out!


When something bad happens you have three choices.
You can either let it define you,
Let it destroy you,
Or you can let it strengthen you.



Inga kommentarer: