söndag 18 mars 2012

Happy Girl :')

Hello! Har haft en sjukt bra helg nu igen, förutom att den gått så himla snappt! Önskar att det vore sommarlov nu..:') Igår kväll blev det gladiatorerna och sen lägg dags! Imorse ringde mamma kvart över 8, och jag kunde inte somna om, hon frågade om hon skulle hämta mig efter jobbet eller om jag slipper hem på egen hand. Och jag hade ju sagt redan i fredags att jag slipper hem med Pino, men hon skulle vell bara kolla leget. Sen när vi hade ställt oss for vi till Hay Baylas, för hans bror Aye Saw fyllde 19 år, så vi firade honom där då. Men det blev ju inget snackande med Johanna igår kväll, så vi tog det på eftermiddagen i stället när jag och Pino kom hem från Aye saw's kalas. När pino hade tvättat bilen sin klart, så for vi in och äta lite, sen låg vi bara i sängen och pratade också skulle vi till kyrkan. Kan ju inte påstå att det var roligt alls där. För dom predikade bara en stund, sen serverade dom kaffe, saft, bullar och sånt. Också skulle dom ha värsta ''vår mötet'' där. Så dom berättar om vad som händer ända fram till juli det här året, också disskuterade dom och hade sig där. Men jag fattar inte riktigt varför dom har det när vi är där?! För jag menar, utlänningarna fattar ju inte enns helften av vad dom säger. Men gasch, Pino hade nog ganska tråkigt mot slutet också, han började bara sitta och kolla på mig och till sist ba - Men alla har vell olika åsikter?
haha, sååå..Men jag när vi kom hem från kyrkan förde han hem mig, också tog vi upp hans bror på vägen till mitt. Lardel lekte med Axel typ hela kvällen också satt vi där nere och snackade en stund, sen for Pino och jag upp. Och för en timmen sen typ for dom hem. Saknar honom redan <3
Längtar bara till sommarlovet nu asså! :o Hihi..
Men imorgon är det skola, och jag har knappt läst på några läxor .. men aja (: Hihi!
Nu ska jag i alla fall ta sov dags! Natti alla folk :)

              Bjuder på en bild av mig och han jag älskar ! <3

Inga kommentarer: