måndag 26 mars 2012

Movies :

Hejsan. Kollade nyss klart filmen The last song. Asså den är så himla bra, jag får aldrig nog av den :')
Det är så skönt att fella tårar bara sådär, haha? Juju. Men ansåg att vi inte hade några läxor tills imorgon, för vi har bara Textil slöjd x2h, Modersmål (mat efter 45 min) & sista timmen jumppa. Då ska vi ha handboll.
Hittade annars en till film Home Of The Brave. Så ska kolla den nu. Ska bara springa ner och laga lite var O' boy till mig sålänge den laddar.
Älsklingen ville att jag skulle komma på OoVoO och prata med honom, ja. Jag vill, men jag orkar inte nu. Hihi :) Snackade med Emmi för en stund sen, och hon bara:
- Sara, jag är så avundsjuk på dig! du är så snygg :o
Haha, tyckte det var så himla gulligt! Älskar dig Emmi, min lilla söta tönt :') Tack för att du finns gumman, du får mig på så himla glad humör alltid, Puss gumsi! :*

Här kommer lite exempel på as bra filmer, men min smak. Ingen aning vad ni gillar :)
               
                                           Trailern till filmen - The vow
                                             
                                            Trailern till filmen - Home of the brave

                                                   Trailern till filmen - Dear John

Trailern till filmen - Charlie St. Cloud

                                         Trailern till filmen - Letters To Juliet

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tihii sara eju jo så golla å dsm Sara älskar dejjj så himla mki!!!<3 :)

Sara sa...

aw, dsm söt! <3 :)