tisdag 20 mars 2012

Natti natti (:

Är jätte trött, och ska börja sova nu. Har suttit här med min bettskena i munnen ett bra tag, och jag har jätte sjuka tänder ;o Det tar jätte sjukt att ha den i munnen! Asså inte typ på alla tänder, mamma sa att jag vänjer mig om ett tag. Men jag har en tand där nere som är ganska långt bak, så bettskenan ''tynger'' lixom på den, och den tannen är hur sjuk som helst :'o
Haha, hur som helst! Ska upp klockan 7 imorgon om jag ska hinna och duscha, för jag ska vara färdig klockan 8. Amanda och jag ska cykla till skolan :) Har inte lagat några läxor ennu.. Men aja, vi har bara Husa x2 timmar, tekning, & finska. Sen slutar vi . Måste bara komma ihåg att cykla hem med samma efter skolan, för mamma ska och plocka ögonbrynen in till stan. Så då måste jag vakta Axel, och hon far typ 3. Eller så skulle hon vara där 3? Äh, shit the same!
Nu ska jag sova, Natti! :') <3 

Inga kommentarer: