måndag 19 mars 2012

Så fin!


Ligger här i sängen och lyssnar till denna underbara låt. Den är så himla fin asså :')
Molly är så jäkla bra på att sjunga måste jag säga! Ikväll har jag inte gjort så himla mkt.
Bara skrivit klart min uppsats till modersmål. Också var jag ut och gå med hunden en bit.
Men blev inte mera än 1 km, för jag har så himla sjukt i foten, också har vi handboll sista timmen på jumppa imorgon, så då vill jag inte att jag ska ha hur sjuk fot som helst! Handboll är ju hur roligt som helst :')
Har sådär annars funderat på att börja med något på fritiden, höll ju på med dans förr. Men det slutade jag med, och Zumba vet jag inte heller om jag orkar med. Skulle helst börja med något helt nytt, funderade först på att börja boxas, så jag nämnde det till pappa. Och han tyckte det var en bra idé, men då tyckte ju mamma raka motsatsen! Så jag vet inte, skulle vara ganska kul att börja med karate eller något sånt också, men det är typ i Jakobstad, tror boxningen är där också. Men hur som helst, det skulle vara riktigt kul.
Eller något annat, typ spinning. Det skulle också vara ganska nice ju!
Men skulle gärna ha med mig Amanda på spinningen isf :') Thihi!
Jaja, men jag ska se lite. Kanske jag kommer på något annat också, skulle gärna börja rida igen. Men där får man ju inte hur mkt motion som helst, och det är ju det jag vill ha! Har faktiskt saknat ridningen grymt mkt sen Samira lämnade oss :'/ Men längtar till sommaren hur som helst, för då springer jag typ hela tiden, spelar fotboll när jag hinner & friidrottar. Vet ju inte hur mkt jag kommer hinna med denna sommar, eftersom jag kanske ska ha sommarjobb. Så jag får ihop massvis med pengar till London :') Också har jag lovat Pithanus mamma att komma till Kimo och plocka bär med henne i augusti, HAHA!
Så där får jag pengar också om jag säljer, whaha!
Jaja, nu ska jag hur som helst söka mig och sova. Är jätte trött, och kommer nog vara ennu tröttare imorgon om jag inte börjar sova nu. Peace Out! 

Inga kommentarer: