tisdag 20 mars 2012

Just 1 month left! (Y)

Heelloo! Aaa, juste. Bara 1 månad kvar också fyller man :') Och jag önskar mig bara pengar så jag får fara och shoppa, hihi (Y) Idag har det inte hänt så himla mkt, har nästan bara tagit det lugnt. Eller jag var ju i skolan, och är helt slut från det! För vi hade ju handboll sista timmen, och jag gav värkligen allt jag hade. Det var jätte jobbigt ju :o Så jag antar att jag kommer ha ganska sjuka muskler imorgon, men då vet jag ju att jag har rört på mig lite i alla fall. Nu är jag hur som helst as trött! Och tror det blir lite film för mig nu :) Vi skulle skriva en lite ''uppsats'' om man kan kalla det så, till modersmål tills idag. Om filmen Stand by me som vi har kollat på. Den är riktigt bra, fasst den är gammal. Tycker alla som inte sett den ska se den! Rekomenderas värkligen :)

Kollade nyss runt lite på H&M och Gina Tricot. Om jag skulle hitta något jag vill ha när jag ska och shoppa egter att jag har fyllt :) Och hittade as mkt, blev värkligen riktigt shopping sjuk asså :o Haha!
Här under ser ni bilderna från det som jag tänker köpa i alla fall. Kommer också köpa ett par svarta jeans, och ett par ljusa. Samt några BH:n, också några tröjjar och toppar. Skulle lägga in bilderna på dom också. Men det fungerade inte :/
Hörni, jag skriver mera sen! Ska kolla film nu så. Också ska jag ändra om lite i bloggen senare också, Peace out :)
                                                  Grå Huppari från Gina Tricot

                                      Går mjukisbyxor från Gina Tricot




Inga kommentarer: